Očkování proti sezónní chřipce v plném proudu !
na očkování můžete přijít bez objednání
(pacienti ve věku 65+ mají očkování plně hrazené ze zdravotního pojištění, mladší si ji mohou uhradit jako samoplátci za 800,- Kč, ale pojišťovny přispívají v rámci benefitů )
Pro naše pacienty zavádíme on-line služby, které po přihlášení umožňují jednodušší způsob komunikace s ordinací (místo telefonu, který by měl sloužit pouze pro akutní případy), vše na jednom místě, dostupné i mimo naše ordinační hodiny. Pro přihlášení do tohoto systému a využití všech on-line služeb je nutné mít u lékaře uložený kontaktní e-mail. Bez přihlášení lze využít on-line služby pouze v rozsahu objednávání.
- Při objednávání prosím dbejte pokynů v objednávkovém formuláři, respektujte definované typy vyšetření a odpovědně vybírejte – nevhodně zvolený typ může být ze strany ordinace zrušen
- Pro bližší specifikaci vašich obtíží nebo upřesnění požadavku využívejte pole „Důvod návštěvy“ v objednávkovém formuláři
- Pokud se nemůžete dostavit na plánovanou návštěvu, prosím zrušte si svou objednávku nejpozději den předem sami nebo nás prostřednictvím služby Zprávy informujte včas
Pokud u nás máte e-mail Pokud u nás nemáte e-mail
a chcete plně využít on-line služby a chcete se objednat
použijte přístup s přihlášením použijte přístup bez přihlášení
Po přihlášení máte k dispozici tyto služby:
1. Zaslání žádosti o recept – vyplníte příslušný formulář, uvedete název a obvyklé dávkování, požadované léky prosím zadávejte pokud možno do 1 formuláře
2. Zadání objednávky k návštěvě lékaře – máte k dispozici kalendář s přehledem termínů, vyplníte formulář a po odeslání a zpracování u lékaře vám systém zašle zpětnou informaci o uvedené objednávce na váš e-mail
Takto zadanou objednávku si můžete smazat
Přehled termínů objednávek – můžete sledovat přehled termínů svých budoucích návštěv v ordinaci
3. Zaslání zprávy – můžete lékaři zaslat informaci k probíhající léčbě nebo dotaz, omluvu z plánované návštěvy
Zaslání dokumentu k založení do karty – můžete do ordinace zaslat dokument formátu pdf nebo obrázek (např. zprávu z vyšetření u specialisty apod.)
Lékař může rychlou a krátkou informaci zaslat vám
4. Přehled termínů provedených Očkování a Preventivních prohlídek, případně termínů pro příští návštěvu
5. Můžete sledovat způsob vyřízení svých požadavků, o vyřízení jste informován e-mailem
· Při prvním přístupu do systému volíte „Nová registrace nebo zapomenuté heslo“ , vyplníte e-mail, zadáte Souhlas a Registrovat. Systém vás doprovodí dalším postupem. Tím si vytvoříte vstupní přihlašovací údaje.
· Při každém dalším vstupu už zadáváte svůj e-mail a zvolené heslo rovnou do přihlašovací obrazovky
UPOZORNĚNÍ MINISTERSTVA ZDRAVOTNICTVÍ K VYSTAVOVÁNÍ A VEDENÍ NESCHOPENKY
ve zkratce: Neschopenku vystaví ten lékař, který jako první zjistí, že je neschopenka potřeba. Neschopenku vede ten lékař, který pacienta léčí s danou diagnosou (například operace-chirurg, či ortoped) a to po celou dobu léčby až po její ukončení – protože on jediný je zodpovědný za zákonné povinnosti vyplývající z léčení svého pacienta, on jediný v rámci své odbornosti rozhoduje, kdy je neschopenku možné ukončit a kdy ne. Proto nemůžeme převzít neschopenky pacientů, kteří jsou léčeni u ambulantního specialisty, či nemocničního lékaře. Nebylo by to v souladu se zákonem. Ať už ambulantní specialista (nebo nemocniční lékař) říká cokoliv (zejména chirurgové si myslí, že jejich práce skončila tím , že něco uřízli – ale dokud není pacient plně schopen práce a musí být doma v klidu po operaci , pak je za tuto neschopenku zodpovědný chirurg), je jeho povinností vézt neschopenku, stejně jako vystavovat cesťáky, žádanky, recepty na léky a sanitky, pokud to stav pacienta vyžaduje v rámci léčení diagnosy, pro kterou ho lékař léčí. Naopak vedení neschopenky lékařem jiné odbornosti, než pod kterou spadá diagnóza, je nezákonné a lékaři by hrozila pokuta až 50.000,- Kč za posudkovou činnost mimo svou odbornost. Tímto chci poděkovat Sedlčanské chirurgii – neboť ta v tomto ohledu funguje na jedničku. Naopak Benešovská chirurgie je tam tom o poznání hůř a své pacienty si nedoléčuje.
U nás to funguje perfektně. Ve chvíli, kdy zjistíme, že pacient něco potřebuje a je to v rámci odbornosti Všeobecný praktický lékař, tak se samozřejmostí vystavujeme veškeré potřebné dokumenty (nechopenky, léky, poukazy, žádanky, sanitky atd.. ), ale nejsme pomocná administrativní síla lékařů, kteří si myslí, že oni léčí, ale my vypisujeme. Tak to není. My jsme odborníci ve svém oboru, oni zase ve svém a všichni máme své povinnosti jak stran léčení, tak stran administrativy, vyplývající ze zákona. Proto na žádosti „pan doktor specialista mi řekl ať mi k němu na příští kontrolu napíšete sanitku“, nebo „ať mi napíšete lázně“, a podobně – nereagujeme – to je úkol pro tohoto „specialistu“, protože KDO DOPORUČUJE, TEN VYPISUJE. Děkujeme za pochopení.
Comments are currently closed.